Bila Diri Ni Doh Gatai

hahahaha tajok x leh bla kan???? tengah-tengah sibok dok wat kijo kepale ni leh pulak terpikir pasai tema kawin nanti...padahal nak sampai ke tarikh kawen tu laaaaammmmmbatttttt lagi...
tp bila mas jumpa kawan-kawan mas, dorang mesti kata
 " mas nnt tema kawen ko mesti pink kan????" mana tak nya sbb mas ni teramat la gilakan pink..
mmg tak di nafikan pada mulanya perancangan mmg la kaler pink...tp plan berubah bila suatu hari mas dan BF mas pergi berjogging bersama-sama di taman, kami ada ternampak 1 rumah tp x cm umah la...seni bena die mmg cam zaman dulu-dulu..terus mas berubah plan..
tema kawen mas adalah...........................................http://www.emocutez.com
 tema diraja.. kaler kuning... tiada pelamin sbb kt rumah tu mmg sejibik cm pentas zaman sultan dulu-dulu bertakhta...duduk bersimpuh jew...mmg sejibik la cm zaman dulu..dan mungkin kami akan wat kt taman tu.
 Mas berharap sangat yg umah tu DBKL x roboh sehingga kami capai tarikh sah...hihihihi
baju songket mas da jumpa...nk tgk?????
                       ni haaaaaa ok x????
http://www.emocutez.com


ok kan..kaler die mmg ngam la... pastu pakai lak yg mende atas pale tu...wahhhh!!!! cm ne la rupe mas time tu....
hihihihhttp://www.emocutez.com

ok la..nak sambung berangan jap... http://www.emocutez.com

9 comments:

shazila mohd gazali said...

wah.. tahniah yer mas... nak kahwin.. selamat memasuki alam baru....dan salam perkenalan dri sya shaz..

♥ Mas ♥ said...

Bulom lg kak...tp insyaallah coming soon...
Cume prepare n plan jew dlu...mmg sng kje..hihihihi
Salam perkenalan dri mas juga ^_^

Anonymous said...

Wah...cantik baju..klasik sgt..tema pon nice..
Jgn lpe jemput akak ok..dan goog morning dear

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam Mas..
hihih.. ooo verangan nk tawen ye?

setiap perempuan kat dunia ni mesti menginginkan sebuah majlis pernikahan idaman diorg.. semoga 1 hari nnti impian mas ni akan tercapai :)

♥Mas♥ said...

@Cma...hehehe berangan jadi la..
Insyaallah..semoga di permudahkan jalan untuk kami...
Amin...thanks cma

Nad MamaZN said...

Berangan itu free =)
Nnt dh jd kenyataan jgn lupa jemput =)

♥♥ Mas ♥♥ said...

insyaallah kak...
klu menjadi mas akak jumput membe2 blogger mas yg tercinta ni..jgn x datang sudah..

Queen Cumy said...

mas serious ? bila nak kawen ni ????

♥♥ Mas ♥♥ said...

@cumy
lambt lagi...ni cume perancangan mas jew..semoga di permudahkan..

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.