Kerana Kau Biawak!!!!

Selamat pagi Jumaat wat semua, semoga hari jumaat ini, penghulu segala hari ini, akan menjadikan kita lebih baik dari semalam. Lene tidor semalam???? Saya tak boleh nak tidor....serius, kejap-kejap terjaga...
sume gara-gara Encik Biawak.
Al-kisahnya :Di satu jalan menghala ke Kinrara Puchong. Tengah syok dok karok dalam Pinky (kereta) gara-gara jem, mata ni terpandang cam ada sesuatu tepi jalan raya, mata ni liar lah nak tengok ape bende yg mengganggu pandangan mata, kot-kot la bangkai kucing kew kan... dalam hati ni memang berdoa lah agar bukan bangkai kucing, kalau memang betol la bangkai kucing, memang kompom menangis nyew lah. Tapi sukacitanya bukan la bangkai kucing,bukan juga anjing..... korang nak tau tak ape????? Biiiiiaaaaaawwwaaaaaaakkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! time tu meremang bulu roma ok, badan mengigil, dengan tak sihat lagi, korang nak tau tak kenapa sampai menggigil??? sebab biawak tu besarrrrr sangat, ngeri lak tu kematian die, sampai berbelit badan die (biawak). Sampai rumah dok terngiang-ngiang dalam pale ni...sampai bawak ke tido... menyesal tengok.....menyesal....
Korang sume ade tak yang takot ke, geli kew dengan biawak??? saya tengok ade yang ciap bela lagi... Ya Allah idok lerrrrrr.....seram sejuk kot.....
Kira besar ni lah saiz die

Pengajarannya, jangan bajet berani sangat, kan dah kena....XoXo!!!

Nota Pink : geliiiiiiiii!!!!!!!!!

2 comments:

farhana effa said...

salam perkenalan...

jemput visit and follow me back :)
http://wwweffafarhana.blogspot.com/

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Besarnya biawak..sama la akak pn geli tgk biawak..huhuhu

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.