Sekejap Jew !!

Masa berlalu dengan pantas hingga kita sendiri pon tak sedar. Ingat lagi pagi tadi ciap SETAN pujok supaya jangan bangun, soh sambung tidoq... otak ni dah fikir nak bagi alasan apo kat bos..

Hati kata " bagun Nurmasitah.. bulan ni ko dah cuti, ko dah MC..nanti tak dapat bonus baru tahu"
"jangan bagun..kalau kau cuti kau boleh lepak kat rumah,kan semua channel kat Astro boleh tengok" setan tak putus asa pujuk.....
"Kalau kau pergi kerja boleh berBlog" pujuk hati.... taaadaaaaa... punch line yang bagus wahai sang hati..terus bangun gosok gigi,cuci muka pergi mandi...lalalala...setan jugak kau salah kan..padahal penyakit "M" tu dah menjelma...hahahah
Macam biasa, lepas mandi lepak depan TV sambil tengok Oggy and the Cockroaches, dalam hidup ni Cartoon n Anime memang tak boleh lepa...
Mr gugle
syok punya syok dok BW tengok jam dah jam 1:00... pejam celik...pejam celik dah hari selasa..
adakah ini salah satu tanda kiamat??? sehari bagai kan seminit. Apa-apa pon selagi ada masa, selagi jarum jam berdetik kita manfaatkan lah masa yang ada...kita tak tahu bila, bagaimana kita akan dijemput 'Pulang'....
Apo-apo pong LUV u Olzzzz sume.. XoXo \^.^/

5 comments:

Niesa said...

mcm biasa monday bluesss...hihi..

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

sejak dah setahun keje zumal pun timbul juga penyakit 'M' tu

Sobri Yaacob said...

salam kenal..
itulah .. kalau bab nak p kerja memng mals..
kadang2 rasa masa cepat berlalu..tambah2 kalau berblogging :)

Atif Farhah said...

jum jemput join .. http://pinksolution91.blogspot.com/2013/11/sponsor-for-first-segmen-farhah.html

follow, klik tabung dh .. jemput .. balas kalau rajin yep :)

Deqla Manjew said...

hari ni monday blues x dik? hihi

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.