Pameran & Pertandingan Kucing... JOM!


Tak sabar rasanya nak pergi Pameran ni.... tahun lepas pernah pergi sekali dekat SACC Mall, besh sangat, macam-macam jenis kucing ade, time tu bawak manja & dhia... memang meriah lah.Sambil pergi kita boleh lah menderma cikit untuk kutipan kucing-kucing terbiar yang kelaparan kat luar tu, boleh memeriahkan majlis...
Dhia time ni baik sangat bawak dalam beg tu jew..tak lari pon...dan sekarang masih baik.

Kali ni ingat nak masukkan manja dalam pertandingan kucing paling berat...huhuhuh agak-agak boleh menang tak? kali ni nak bawak manja dengan skunk...huhuhuhu

Pada peminat kucing jom la pergi beramai-ramai kt matrade jalan duta...boleh kita jumpa..
Jumpa di sanaaaaa... XoXo o_O

7 comments:

msredcheesecake said...

best la... tapi jauh sgt nak gi...

♥♥ Nur ♥♥ said...

@msredcheese : awak dok kt mne? tak po nnt tite amek gambo banyak2 ye

Deqla Manjew said...

wahhh menarik juga yer..join nur jgn x join.. kalo masokkan cikmok pun ok gak utk pertandingan berat kucing tu..tp cikmok skng dah susut sikit la.. dia xmo mkn sgt, nak keja betina jer.. hahahah

♥♥ Nur ♥♥ said...

@kak Deqla : gatai cik mok tu...hahahah
jom la g kak...

Azhafizah Md Nor said...

ala..bestnye kalau dapat pergi..suke kucing! boleh gak bawak my pets jugak..sayangnya tengah bercuti time tu :(

Nur Khairiah Irwanie said...

bam bam meow tue..hehe...comey sangat

Lieya Von Jay said...

weeeee... comel dan gebu macam cotton ball ^_^

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.