Sultan Johor Lagi Jijik Dari Najis Babi??????



Kurang ajar!!!!! betul-betul kurang ajar lah manusia yang bernama JB Riot ni.... dah lama hidup ke??? pernah rasa kene buang negeri tak budak ni? sanggup hina sultan cam ni... tak takut ke??? Ya allah....sampai hati betol la dia ni...
Nak tanya blogger yang dok kat Johor ni...korang menderita ke di bawah kepimpinan Sultan Johor ni?? betol ke segala statement yang mamat sewel ni buat??
tak sabar betol nak dengar berita mamat sewel ni kene tangkap... ni baru namanya kerana mulut badan binasa... harap ko merempat dalam penjara.... itu pon kalau sempat ko ke penjara lah!!!!!! kot-kot dah lunyai kene tibai...

Apa-apa pon sebelum melakukan sesuatu perkara kene lah fikir baik buruk dulu, semoga mamat ni selamat la ye...tak tahu nak cakap macam mana lagi kalau rakyat sendiri tak tahu nak hormat Sultan, ermmmm....
Renung-renungkan lah....!

5 comments:

twinscraftlife said...

안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

adrianna syaz said...

Tak baik kut mngata ngata org..wlu sapa pun..tmbh duk ltk kt lmn2 sosial kn..

Niesa said...

macam2..huhu..sakit otak fikir masalah rakyat nih..hehe

Deqla Manjew said...

kalo ye pun , jaga la bahasa tu sikit .. ish2.. terok betul.. memalukan jer..

Cik Itah@RRP said...

eh da kenapa tu?..hukhuk sabo jela!

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.