Selamat Tahun Baru!!!!!

Pertama sekali Nur menyusun 11 jari memohon Ampun dan Maaf andai kata terkasar bahasa, andai terkecil hati kerana penulisan Nur.... andai aku kaya!!!!!! hihihihhi saje nak meriahkan mood...
seronok bertemu dan berkawan dengan korang sume walaupon hanya di alam maya....tapi persahabatan tanpa sempadan kan? ^_^ erk! 11 jari????????????? bukan 10??? tak lah saya ada 11 jari ^_^

Lagi beberapa jam kita atas tutup buku tahun 2013 dan bermula lah lembaran baru 2014, buku baru..bau kedai lagi kan? so macam mana dengan azam tahun 2013? semua dah tercapai kew???
tak tahu nak susun ayat macam mana cuma........
cuma Nur doakan semoga azam baru korang semua tercapai, semoga kita menjalani hidup lebih baik dari tahun-tahun yang sudah. Semoga kita menjadi insan cemerlang, gemilang dan terbilang ^_^
tapi.............. apa azam korang ek???? cer cite...cer cite.... Azam Nur tiap-tiap tahun sama jew...turunkan berat badan...tapi tak pernah nak turun pon...hahahahaahh...sadis kan??

Sekejap jew kan masa berlalu...tahun depan Nur dah tua pon....26 Tahun... waaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
awal lak tu...bulan 1....huuuuhh.....
but it's ok...itu kan kitaran hidup..kita memang tak boleh nak elak kan? Nur nak tanya ada lagi kew diantara korang yang memiliki diary??? Nur ade ^_^, tak pernah miss... mesti kita akan merindui segala kenangan-kenangan sepanjang tahun 2013 kan??? ada yang pahit,manis,masam,masin, payau... sume ade lah...
tapi tanpa kita sedari segala kenangan dan pengalaman akan mendewasakan, mematangkan fikiran, haaaa nampak tak!!!!!

Selamat Tahun baru kawan-kawan ^_^ love u all 4-ever and ever.... ^_^


2 comments:

Niesa said...

selamat tahun baru nur!dan happy birthday in advance!hehe...niesa should call u kakak!kak nur..hee..

Deqla Manjew said...

salam 2014 nur. permulaan tahun baru yg agak perit buat akak.. tp sdg cuba utk kuatkan hati dan ikhlas redha atas ketentuanNya..

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.