♥♥ ANDA PERNAH BUAT MACAM NI TAK??? ♥♥

Al-kisahnya cerita bermula begini, pada tanggal 12 Nov 2016, eh! dah macam zaman kuno la pula. Cik Nur nak cerita je perjalan Cik Nur ke Jalan TAR je... hahahhahh
Elleh pergi Jalan TAR pun nak kecoh... kan..kan...kan
sebenarnya Cik Nur kesana dalam keadaan yang tidak sihat, dengan demam berembun sampai pagi buta menanti kawan yang kesudahannya tidak kunjung tiba... jadi Cik Nur marah sangat-sangat, tak tahu nak lepaskan pada siapa, nak call or whatsapp kawan tu memang tak lah Cik Nur nak berhubung dengan dia, jadi Cik Nur pergi lah merayau dalam keadaan demam tu... marah punya pasal sampai tak fikir langsung keselamatan diri, huhuhuhu malam tu dalam perjalan nak ke stesen LRT Bandaraya Cik Nur jalan lagi hingga ke depan SOGO, Cik Nur nampak ni.... korang mesti terpegun




taaaadaaaaaa

haaaaa terpegun tak??? korang terpegun apa?? ketampanan si pelukis atau lukisan pelukis??? jujur... jujur... jujur.... hahahahahah
Cik Nur terpegun dengan bakat dia, Cik Nur memang suka dengan lukisan, tetapi Cik Nur tak reti pun melukis, lukis orang lidi reti lah... cantik kan??? ni bukan lukis pakai pencil tau... pakai spray apa tah nama dia...
Pokoknya disini, korang jangan tiru aksi Cik Nur, tak sihat tu duduk diam-diam kat rumah ok... Cik Nur tak apa dah berpengalaman dalam bidang ni.. hahahaha
sekian saja madah tak berhelah Cik Nur, nak sambung 


Notakukukucing : korang jangan main hujan tau, sekarang ni musin hujan, jangan jadi macam Cik Nur, kena hujan je demam, macam budak-budak.... semoga korang sihat sentiasa ^_^

5 comments:

Shahida Dzulkafli said...

Adoi la Cik Nur.. Awat jalan dalam keadaan tak sihat.. Ish.. Ish..
Tapi masalah lukisan dia..

AinAthirah Anuar said...

Cantikkkkk!

Singgah jenguk tanya khabar. Semoga sihat selalu. ❤
theathra.blogspot.my

kaidir said...

mcm zaman kuno? tp 18 november 2016 pon xsampai lg. arini baru 14hb.

Unni Anje said...

subahanallah cantiknya

Jijat said...

awak nak??? boleh sy belikan khas buat awk...

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.