♥♥ NAK BERCUTI KEMANA??? ♥♥

Jom ramai-ramai pergi bercuti tahun depan, tapi tahun depan banyak cuti tak berapa cantik, akan tetapi, siapa peduli ye tak???
tahun depan bulan 2 Cik Nur dah habis kelas, cuma fokus dalam Reseach paper je selama 3 bulan jadi boleh lah buat sambil pergi melancong, sudah ada beberapa negara dalam kepala ni, Cik Nur rancang nak jelajah Asia dulu, Perghhhh!!!! Cik Nur nak jelajah Asia, hahahahah
siapa la agaknya mangsa Cik Nur untuk jadi peneman??? Jom korang kita pergi melancong nak tak???Pergi Lombok pun ok juga kan??? apa-apa pun jom rancang cuti anda... rancang cuti anda dengan tepat ya, kemana arah destinasi, penginapan, pengangkutan, dan sebagainya. ^_^

5 comments:

Unni Anje said...

penang!!!

Lea Azleeya said...

Wahh bestnye.. Pape lea doakan cik nur berjaya dalam apa juga keadaan.. :)

Sheila Adziz said...

erm... blh plan awal tu... jom cuti.... :)

Kasih Balqis said...

banyaknya cuti... Cik Nur datang la ke Miri, boleh kita jumpa
boleh Qis bawa Cik Nur jalan-jalan sekitar Miri

Sally Samsaiman said...

Wahhh! sama laaa...Sally sem depan pun fokus kat Research Paper je!

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.