♥♥ ALAHAI LAPTOP ♥♥

Ya Allah, macam-macam rasa dah bercampur aduk dah ni, rasa nak menangis, rasa bersalah, rasa takut, rasa nak menjerit, rasa nak hantuk kepala kat dinding, macam-macam lah.
Laptop jatuh terhempas ke bumi disebabkan kecuaian diri sendiri 

Macam mana kejadian berlaku????
Cik Nur baru balik dari kerja, laptop tu ada atas lantai, Cik Nur ambil dan letak atas toto, lepas tu Cik Nur tutup pula dengan bantas diatas laptop tu... Cik Nur terus pergi mandi....
Dah siap mandi semua, Cik Nur nak angkat lah toto tu, kononnya nak alih ke tempat lain, dah siap angkat GEDEBOKKK!!!! dengar benda terhempas, Cik Nur pandang bawah tengok apa yag jatuh...
Ya Allah!!!!!!!!!!!!!! laptop!!!!!!!!!! terus campak toto tu Cik Nur tengok laptop tu ok atau tidak, 
Alhamdulillah tidak ada komponen yang berterabur, akan tetapi, laptop tak boleh nak on 
macam mana ni... macam mana ni???? sekarang ni tengah minta tolong budak MIS tengokkan, samaada boleh dihidupkan kembali atau tidak... harap sangat boleh hidup, laptop tu lah peneman berjaga malam untuk siapkan assignment, ni mana nak mula buat Research Paper lagi...
harap dapat la berita gembira dari budak MIS tu nanti. Tolong doakan laptop Cik Nur boleh hidup balik.....
Pleaseeeeeeeeeeee 
Notakukukucing : korang nak tahu, Cik Nur memang tak ingat langsung yang laptop ada atas toto tu... memang lupa terus.. hebat tak Cik Nur ni 

6 comments:

Unni Anje said...

wahh sedihnya..moga laptop kembali bernyawa

Sheila Adziz said...

erm... mmg sedih sis bila lataop jatuh terhempas.... akak pun dah kena sbb kecuaian sendiri dan duk kalot, nasib baik ok leh guna.... hopefully boleh xde yg serius latop sis...

Mazni Azmi said...

Semoga allah ganti dengan laptop yang lebih baik. Insyaallah. Amin

Noor Maizan said...

Semoga hal cik nur cepat selesai...

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau yui mau melalak jap..huhuu

Kasih Balqis said...

jangan sedih sedih cik nur, harap semuanya ok nanti

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.