♥♥ TAK BOLEH NAK HADAM APA MAKSUD TERSIRAT BUDAK NI ♥♥

Direct translation English to BM.
kami adalah awak sebab penunggang motor mengacau awak, sayang. Cuma cakap handsome aku rindu mimie. Pabila perisa hati kita cari untuk mimie. Bye mimie
 Ada sesiapa boleh tolong terangkan apa ang cuba diluahkan oleh budak ni....
puas perah otak tapi tak jumpa juga mesej yang budak ni cuba nak sampaikan...
rasa nak  je....

11 comments:

Shahida Dzulkafli said...

Hahaha.. Pening kepala den..

♥♥ Cik Nur ♥♥ said...

@shahida Dzulkafli
kan..

Mrs Fuzy šŵëĕt.šöʊř.Նĕγʀǟ said...

senak kepala baca...tak faham maksud tersirat tp berselirat..hehe

PeRdU cINta said...

Macam tiba-tiba terus beruban rambut kak PC...nampaknya banyak perkara dan benda yang perlu kak PC pelajari...adus..

♥♥ Cik Nur ♥♥ said...

@Mrs Fuzy
hahah, kena balik belek buku kalau gini gayanya..

♥♥ Cik Nur ♥♥ said...

@Kak PC
nanti cik nur tolong inaikan rambut akak ya...

Unni Anje said...

Terus rasa nk maugrin baca.. Ingt unninyang salah translate.. Hahahahahha

Haffizul Iskandar said...

aduh! terbaca pulak! terus pening fikir apa yang dia nak sampaikan..aduhhh

http://www.ceritaejoy.com/

QasehnyaRania said...

terbaca terus pening jap
ntah lah apa yg nk disampaikan

Mrs Fuzy šŵëĕt.šöʊř.Նĕγʀǟ said...

@cik Nur..kalau buka buku tu buka apa kot? BM, Mandrin, Tamil? hehehe

Syahmi-Suhana said...

Tak faham la bahasa budak2 skrg. Akak dlu pun malas belajar Eng tp tak lah teruk sgt cmtue.

Jemput singgah blog sy

bajetciputselerabesar.blogspot.my/?m=0

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.