Dugaan Apakah Ini?

Ya Allah! Dugaan apakah yang kau berikan pada hambamu yang hina ini??? Tak habis lagi kesedihan ku dengan kehilangan yen.... hari ini ku kehilangan dhia pula.... perkara yang sama dilakukan ketila mencari yen... bertapak diri ku dari tingkat 10 ke tingkat 17....turun dari tingkat 17 ke ground floor dengan harapan akan menemui mu wahai anak ku (dhia)....tapi hampa....tidak ku ketemu...
Tak habis lagi rindu ku pada yen, kini ibu akan merindui mu dhia.... ibu akan sentiasa mendoakan agar allah melindungi kamu berdua dari segala malapetaka...sehingga kita ditakdirkan bertemu semula.... Ya allah...! Kat mana lagi nak cari ni....
Hilang upaya bila yen dan dhia tak ada depan mata...
Entah apa yang akan berlaku kat luar tu...
Air mata ni tak boleh berhenti mengalir... bulan November ni macam-macam berlaku.... Tragedi dibulan November. Dhia...... Yen....... pulang la...
Ya Allah! Kau berikan lah dhia dan yen petunjuk agak menemui rumah ku ini....
Macam mana ni!!!!!!!!!!!!!! Yaaaaaaaa......yeeeeeennnnnnn.......pulang lah!!!!!!!!

8 comments:

adrianna syaz said...

Kenapa ni ?sapa yg ilang ni?

♥♥ Nur ♥♥ said...

@adrianna : anak kucing....sedihhhhnyaaa T_T

adrianna syaz said...

Wuuu..sya dulu pun ada nangis2 anak kucing ilang..mmg syg sgt2..takpe..sya memahami..harap nur dapat jumpa anak2 kucing nur balik ya... ^_^

♥♥ Nur ♥♥ said...

@adrianna : kalau jodoh kami panjang... kalau tak hanya mohon pada allah supaya melindungi mereka dari bahaya.

Deqla Manjew said...

kucing hilang yer? alahaiii.. sedihnye.. kalo akak mau nangis2... cuba cari lagi..jgn putus asa dik..

Nurfara Hani said...

singgah blogwalking sini. Thanks sudi support blog saya. Peserta bloglist telah saya update. Jom blogwalking.
http://nurfara-hani.blogspot.com/2013/11/senarai-bloglist-blog-nurfarahani-part-1.html

Lieya Von Jay said...

akak pon masih sedih kehilangan kucing .. :(

♥♥ Nur ♥♥ said...

@kak Deqla : in shaa allah tak putus asa...mata dah bengkak giler dah...

@kak lieya : akak pong ilang tucin gak kew??? bilew??

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.