Selamat Hari Kanak-Kanak Sedunia!!!!!!1

Rindunyaaaa zaman kanak-kanak....

Nak sambut dah boleh jadi mak kanak-kanak dah...hahahaah, macam mana pun tetap nak wish kepada kanak-kanak, adik-adik, anak-anak kat seluruh malaysia ni...camat ari kanak-kanak.... leh lah mintak Mummy N Daddy banje kepci...

Oleh kerana tak boleh sambut, jadi nak share lah cikit pengalaman yang tak boleh dilupakan masa zaman kanak-kanak.... al--Kisahhhhhhh.........

Pada zaman dahulu kala....satu ketika, sebenarnya waktu kecik sume orang takot nak berkawan dengan saya, ye lah muka mencuka aje sape yang berani dekat ye tak??? dan saya suka bergaduh dengan orang. Dulu kami duduk setinggan jew, kat Pantai Dalam... kat kawasan perkampungan tu ada satu padang, nak kata padang bola tak de lak rumpot bagai...tanah merah jew, lepas balik sekolah petang tu hujan... ape lagi tukar baju, main hujan lah..tak kan nak tengok lah kan??? pergi satu per satu rumah member ajak join sekali...lari punya lari sampai kat padang, tengok ade beberapa member tengah main bola, lelaki la, kami pon join lah sekali...sampai hujan berhenti.... haaaa seronoknyaa tak terkira... Mak balik kije kene marah...
Sekian..........

Sebenarnya banyak lagi pengalaman yang tak boleh lupa masa kecik dulu, tapi sambung hari kanak-kanak tahun depan lah...hihihihihi
korang ade tak pengalaman yang tak boleh lupe masa kecik???? jom share!

XoXo....

Nota Pink : Andai dapat ku putar kembali masa

4 comments:

Niesa said...

selamat hari kanak-kanak sedunia.. masa kanak2 adalah masa yg paling manis buat kita..kalau dpat beli balik masa tu niesa sanggup pecah duit tabung nak beli..hihi

♥♥ Nur ♥♥ said...

@Niesa : betol tu.... pekara yang tak dapat di beli atau di bayar dengan wang ringgit... adalah pengalaman... beshnyewww zaman kanak-kanak...

Lieya Von Jay said...

akak pon suka jugak main hujan dulu pastu suka berenang dalam sawah padi. cari ikan . main selalu nya atas pokok ja memang besh ^_^

♥♥ Nur ♥♥ said...

@Lieya : budak2 zaman dulu berbeza kan dengan zaman skang???? dulu banyak umah kg..skang byk umah batu... rinddduuuuunyewwwwww waktu tu...

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.