Pen Kegemaran Ku !

Petang-petang macam ni seronok pulak bila mengimbau masa-masa lampau... petang ni saya nak bebel tentang pen kegemaran dari dulu kini dan selamanya.
Korang nak tahu tak... pen kegemaran saya ni tak mahal pun, pen murah jew, lacer 0.5. Pen ni agak keras tapi besh sangat bila menggunakannya. Ketika zaman persekolahan pen ni lah yang menjadi peneman. Pen ni memang susah nak dapat kat kedai-kedai lain, hanya di Mydin je yang menjualnya. Sebab ape suka pen ni????
 
 Haaaaaaaa!!!!! nampak tak kekemasan dan kekecilan tulisan tu ini??? sebab saya suka pen ni, dakwat pen ni dulu wangi...bila kita tulis pada buku latihan, buku kita mesti bau wangi.. sowi ek bukan letak bedak berkepok-kepok cam dalam surat cinta. Dakwat pen ni sememangnya wangi. Ingat lagi masa tingkatan 4 selalu kena marah dengan cikgu BM " Nurmasitah...!!! tolong besarkan tulisan,susah cikgu nak baca karangan kamu ni..kecik sangat.." hahah dalam hati menjawap la ape lagi....
" nak besar cam mana lagi..itu yang termampu.." kih kih kih miss u cikgu..sooo much! tapi sorry la tulisan saya memang tercipta gitu.. kalau buat matematik kotak kecik tu seboleh-boleh nak bagi muat, kononnya nak bagi kemas la...tapi hampeh..tulisan cam cakar harimau...hihihi
Tapi yang sedihnya...pennya masih masa, cuma ink dia dah tak wangi...busuk pon idok...cuma sama macam pen-pen yang lain.... sooooo sad.... ape-ape pon love ni pen... XoXo ^_^

3 comments:

Akmar Ramli said...

Hehe... Memang dulu wangi betul. Skang dah tak wangi sb nak jimat kos agaknya. :)

Deqla Manjew said...

alolo..comel la tulisan dia.. teringat dulu masa skolah akk suka guna pen yg wangiii.. hihi

♥♥ Nur ♥♥ said...

Akmar Ramli : tu la...beshnyew kalau masih wangi lg

kak Deqla : comei kak...cer akak bace betol2, mau rabon mata akak...ramai komplain tulisan tite tecik

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.