Jep & Rahim Sepahtu Kemalangan?

Sumber : Oh Bulan
Sumber : Oh Bulan
Segala yang buruk datangnya dari kita, dan segala yang baik semuanya datang dari yang Maha Pencipta....
Dikhabarkan pelawak tersohor negara iaitu Jep (sepahtu) & Rahim mengalami kemalangan, tapi tiada kecederaan fizikal berlaku la...Alhamdulillah.... menurut sumber dari Oh Bulan, mereka berdua xcident selepas bermain takraw bersama Mawa....Kereta yang dipandu oleh Rahim dilihat kemik bahagian kereta beliau...adehhhhhh udah macam pembaca berita, pelik bebenor rasenyew...tak ada pulak dorang menyata kan mereka berlanggar dengan apo...nasib baik lah tak cedera, kalau cedera nampaknyew Syuib sorang-sorang perform kat Maharaja Lawak Mega nanti...hihihihi

iklan : untuk mereka yang memandu, berhati-hati lah di jalan raya...XoXo 0.o

5 comments:

Nao Mei said...

tulah akak ada baca kat oh bulan ke tadi...hihi...
pelik juga kan...nak buat cam mana....benda dah jadi kan dik...

adik inilah kali pertama cik akak terjah blog ini...
sori berbyk tau...:)

Mohd Izzat said...

Nasib baik dua2 selamat...

♥♥ Nur ♥♥ said...

@cik akak : tak pew...mungkin akak x pasan

@izzat : itu lah..klu x nnt syuib perform sorg2 lah kat MLM nnt..hihih

Deqla Manjew said...

lorh..camne leh eksiden pulok.. mujur x apa2 kan.. akk minat la Jep tu.. hihi..

♥♥ Nur ♥♥ said...

@kak deqla : tahu x pew...kelakor

 

All Right Reserved To Dhia-Manja.