Macam biasa, lepas da parking kereta, mesti lepak kejap dalam kereta.. time nak naik umah tetibe "mereka" (anjing) da ade depan kete.... so macam biasa bagi "mereka" makan dan blah...
Terperasan kaki anjing hitam tu terangkat sebelah time makan...jalan pon guna 3 kaki jew....adehhhh kesiannyewww, tapi takot nak wat pape...just berdoa semoga Allah S.W.T sembuhkan cepat kaki "dia"
Mungkin kaki "dia" kena gelek dek tayar, tak tau la sama ada lori or kereta. Hari tu "dia" tidor bawah lori betol-betol depan kereta... Hope "dia" cepat sembuh...
P/s : tulih naik umah sebab umah tingkat 10..hihihi
Teruuujaaaaanyaaaa dapat tengok cite ni..!!!!!!!
Semalam aku amek cuti 1/2 hari untuk hantar adik bongsu pergi wat Dialysis (cuci darah), untuk cuci darah kena ambil masa selama 4jam..kebetulan pusat dialysis tu berdekatan dengan IOI MALL puchong, dan kebetulan lagi cerita yang teramat favorite gilew la... semenjak tengok trailer cerita ni tahun lepas, dari hari ke hari menunggu sehingga hari yang ditunggu muncol pada 3/10/2013 keluar lah cerita Cloudy With a Chance Of Meatballs 2
Sinopsis :Sudah menjadi impianFlintuntukdiiktiraf sebagaipenciptayang hebat,tetapi segala-galanya perubahanapabiladia mendapatibahawa mesinpaling terkenalbeliau (yang bertukar air ke dalammakanan)masih beroperasidan kinimewujudkankacukanmakananhaiwan- "foodimals!" Dengan nasibmanusiadi tangannya, Chester V menghantarFlintdan rakan-rakannyadalam misiberbahayalazat,bertarungtacodileslapar,shrimpanzees, epal pai-thons, cheespidersbacondoubledan makhlukmakanan lain untukmenyelamatkan dunialagi!
huh! cerita ni memang best mmg la best ko tu pencinta kartoon hihihi...ye la memang besh bile sesorang yang gemor or gilew kartoon macam aku ni... cerita ni memang tak jemu kalau korang tengok banyak kali pon...sama dengan yang pertama punya... oh! korang pernah tengok yang pertama punya??? sapa yang nak tengok??? cer komen cikit kt koment box?? kalau ramai yang nak tengok aku akan wat entri tentang cerita yang pertama..ni full movie ok..korang boleh tengok sampai lebam..hihihhi ok la..x mo bebel panjang... berapa star nak bagi ek tok filem ni???? Of kos Rase cam nak pergi tengok lagi esok..hihihi